a strong independent woman

När man har 32 arbetspass kvar på sitt nuvarande jobb. När man har flyttat (som förövrigt är det värsta jag vet) från sin fina lägga och blivit sambo med sin bästa vän. När man fått veta att man är preliminärt lagd på ön Zakynthos (där jag var på semester senast) för att jobba sommarsäsongen 2015. Känslan när allt det här händer inom loppet på ett par dagar, då är en inte särskilt kartig ska jag säga er!
 
En ska ju alltid ha kontroll på läget och veta exakt hur saker ska gå till - men nu får jag till att lita på att livet styr mig rätt, för kontrollen har jag ju tydligen gjort mig av med. Och när en tar och tittar på det så är det ju helt fantastiska saker som händer mig. Att bo med Johanna den sista tiden innan jag åker, som förstår mig mer än vad jag själv gör, kan inte bli mer magiskt. Och att sluta på mitt nuvarande jobb... en får väl ta och tacka för den tiden! Välkomnar min nya tid i livet med öppna armar! Trots att det är "waaaaah" och "wiiiie" samtidigt. I'm a strong independent woman!!!
Allmänt | |
Upp